RU EN FI 
 

 

 

IDEAL GRP uudistaa asiakastukea

26.5.2020

IDEAL GRP uudistaa parhaillaan asiakastuen järjestelmäänsä, tavoitteenaan virtaviivaistaa yrityksen toimintaa. IDEAL PLM:n, Summ-Systemsin ja Pro-Stepin yhdistymisen myötä asiakastuen palveluita yhdenmukaistetaan vuoden 2020 aikana. Tavoitteena on ollut hankkia järjestelmä, jota on asiakkaiden helppo käyttää ja jonka käyttökokemus on nykyaikainen. IDEAL GRP:n asiakastuen tarkoitus on palvella tukipalvelujen piiriin kuuluvia asiakkaita edustamiinsa järjestelmiin liittyvissä kysymyksissä.

“Tiedämme, että asiakastuki on ensisijaisen tärkeää asiakkaillemme. Uusi järjestelmä on valittu sen hyvien ominaisuuksien näkökulmasta erityisesti painottaen järjestelmän käyttökokemusta. Tukikysymyksien tuomisen käsiteltäväksemme ja tietoomme pitää olla asiakkaalle helppoa. Uusi järjestelmä perustuu Zendesk-tekniikkaan” kommentoi Ilkka Tuovila, joka vastaa IDEAL GRP:n Customer Support -asiakastukipalvelusta.

Uusi järjestelmä otetaan käyttöön 27.5.2020 eteenpäin Suomessa

Uusi tuotetuen järjestelmä otetaan käyttöön ensin Suomessa ja muissa Pohjoismaissa ja Baltian alueella myöhemmin. Toistaiseksi Suomen ulkopuoliset maat jatkavat nykyisten Tuotetuen järjestelmillä normaalisti. Lisätietoja Zendeskistä: https://www.zendesk.com/

Asiakastuen prosessi jatkossa

Asiakastuki on avoinna: Ma – Pe 8:00-16:00 CET. Asiakastuen numero on +358 (0)9 540 48429

 

Kun tukipalveluiden tarve ilmenee, prosessi toimii näin:

  1. Asiakas valitsee edustajan / edustajat tukipalveluiden kontaktiksi (pääkäyttäjä)
  2. Pääkäyttäjä ottaa yhteyttä IDEAL GRP:n asiakastukeen
  3. IDEAL GRP:n asiakastuki palvelu hoitaa kysymykseen vastauksen tai ratkaisee ongelman

 

Lisätietoja IDEAL GRP:stä: www.idealgrp.com

Cookies help us improve our web content and deliver a personalized experience. By using this website, you agree to our use of cookies. Close this web site if you do not agree to our use of cookies.